mandag 24. mars 2008

Ikke bare enkelt å ha sommerferie...

Ingenting er et bedre tegn på at det er sommer enn at man virkelig begynner å kjede seg. Her er noen av de tingene som gjør at jeg igrunn gleder meg litt til skolen begynner igjen

1) Jeg har aldri peiling på hvilken dag det er, må sette på alarm de dagene jeg skal på jobb
2) Vurderte å kjøpe litt pensumlitteratur fordi det var så lenge til skolen begynte
3) Jeg er up to date på handlingen i Glamour
4) Jeg gleder meg til å male ute
5) Å sitte å lure på hvorfor ringfingeren er lengre enn pekefingeren på den venstre hånden og ikke på den høyre anses som en fornuftig måte å tilbringe en formiddag.
6) Jeg går lange fjellturer for moro skyld og liker det
7) .. jeg går tom for inspirasjon...
8) Morgenrutinen er innstilt etter daytime-programmene på TV3
9) Jeg tar meg selv i å sitte og vente på at noen skal poste i enkelte tråder.
10) Jeg har sett hele "det var en gang et menneske" om igjen. På dvd. For moro skyld.
11) Jeg var kun sekunder unna å gjøre hagearbeid i går
12) Jeg har funnet et titalls artige tekster man kan ha på t-skjorter, men ingenting jeg har turt å bestille ennå.
13) Man tar seg selv i å lese SO.
14) Jeg har vurdert å sortere hele cd-samlingen alfabetisk etter produsent
15) ... etter allerede å ha sortert alfabetisk etter både artist og tittel
16) Det er blitt litt lite å lese gjennom tre aviser hver dag, skulle gjerne hatt en 4-5 flere for å få tiden til å gå
17) Man ser en sesong eller to av two and a half men på pcen for nittende gang
18) ...tenker at nok er nok og sletter hele dritten
19) .... men laster det ned på nytt igjen innen få timer. Alle gode ting er 20
20) For ikke om at jeg skriver topp 20 lister. Om absolutt alt..

... Jeg har egentlig hatt det så travelt i sommer, at jeg lurer på hvordan jeg skal få plass til lesingen inni alt dette

Ingen kommentarer: