søndag 14. september 2008

Mine must haves - dingser

Dette er del to i serien om mine musthaves, denne gangen dingser

My #1

Har hatt macbook siden 06, og er hekta. Bruker fremdeles en del windows i skolesammenheng, men på privaten er det kun mac som gjelder. Min er veldig veloppdragen, ser utrolig sexy ut, og har alt jeg trenger av programmer og funksjoner. Jeg var litt skeptisk til utsiktene for å få de programmene jeg liker da jeg først startet med mac, (i tillegg til å måtte lære seg et nytt operativsystem) men det har gått knirkefritt. Den nyeste macbooken er fra 07 med OSX Leopard, og den har litt for lite minne dessverre, så må få fingeren ut og oppgradere snart. Uten denne har jeg verken musikk eller "tv" (ettersom jeg ikke har TV atm), og i tillegg ingen underholdning på toget. Så denne er absolutt øverst på must-have listen.

Mobilen min

Denne gjennoppsto fra de døde med et litt mer stabilt humør enn sist gang, og jeg har vel strengt tatt allerede hatt en runde med lovsang til denne mobilen allerede, så jeg gidder ikke gjenta meg selv. Er egentlig ikke så veldig avhengig av mobil, men til mitt bruk er denne fantastisk, helt til jeg kan få skaffet meg en iPhone eller noe annet sexy.

My Music

Som musikkjunkie liker jeg ikke å bevege meg særlig langt uten musikk.. I perioder føler jeg meg faktisk naken om jeg ikke har iPoden med meg. Jeg sjonglerer mellom en liten og søt iPod shuffle, som er veldig grei på treninger og andre steder der det er upraktisk med en stor mp3spiller, og en større 30 GB svart iPod. Dessverre er denne blitt ekstremt humørsyk i det siste, så den er blitt lite brukt. Trekker også frem i lovsangen av shuffelen at batterikapasiteten er veldig god. Husker med skrekk og gru tilbake til kapasiteten til min gamle lyserosa iPod mini....


På headsetfronten er jeg en sau, og har et par med Koss Porta Pro, som de fleste andre. Er egentlig åpen for noe nytt og frekt, men har ikke funnet noe jeg liker bedre ennå. Uten disse er jeg naken.


Min kjære Xbox360 er dessverre blitt etterlatt i gamlebyen på ubestemt tid. Men jeg er glad i den også, altså.

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.mobilewhack.com/MDR-NC60.jpg

Awesome.