søndag 21. september 2008

Nå som "ylvis møter veggen" og slikt er stor stas...

Jeg er fascinert over japanske gameshows, og "smil til det skjulte kamera" konsepter. Jeg er håpløs på å oppdage sånne ting på egenhånd, heldigvis kjenner lillebror Youtube som sin egen bukselomme, så jeg får stadig tilsendt både morsomme og mindre morsomme linker. Disse gameshow-konseptene har med varierende hell også blitt prøvd her borte i vesten, senest med da programmet "Ylvis møter veggen". Dessverre eier jo enkelte av oss ikke tv-er, og da må man nøye seg med originalene. Så her tenkte jeg å dele med dere noen av mine personlige favoritter.

For hva gjør du egentlig, når du runder et hjørne og møter en aldri så liten mobb?


Det å sitte i en sauna blir aldri det samme igjen....


Tetris er kulere med mennesker:


For ikke å snakke om Pac-man


Og husker dere den gamle leken "ikke smile ikke le?" Vel, det er et gameshow ;)

Og når man taper er det ikke bare det at man blir "ute" som er straffen.

1 kommentar:

Don Pedro of Sinsen sa...

holdt på dø av latter av nr. 2 :-D :-D den siste var også veldig, bra, må være smertefullt for "elevene... :-P