lørdag 13. september 2008

Mine must-haves

Plagiert fra Siljes blogg, men jeg har skrivetørke, og man tager vad man haver.... Jeg har et par favoritter på "ting på badet" fronten, som jeg hadde tenkt å ta en kjapp rundown på nuh.

Biotherm ansiktsrens er faktisk det beste jeg noensinne har prøvd. Lukter godt, og funker veldig bra!

Jeg har også en liten greie for bodylotion. For tiden går det i denne, som var en gave. Lukter sitron-ish, som veldig mye annet jeg har, og er veldig god.

Bruker ikke så mye farge på leppene vanligvis, men en del lipgloss, jfr et tidligere innlegg
De to absolutte favorittene er
Clarins Eclat Minute

gir fin rosafarge, varer lenge, smart applikator (og smaker digg)
Rosebud salve

Perfekt vaselin-type lipgloss, bruker det også litt om vinteren på tørre hender som krisehjelp for å holde fuktigheten inne

Også Bed Head shampoo og balsam til håret, ofc, fortrinnsvis i serien "dumb blonde". Denne ble forøvrig så populær i heimen at jeg måtte fortsette å bestille den fra Strawberrynet selv etter jeg flyttet ut..

Mine must-haves innenfor tekniske dingser kommer snart, for å unngå den verste femininiseringen av bloggen min ;)

Ingen kommentarer: