fredag 6. juni 2008

GTA vs. Saints Row

Saints Row var den GTA klonen som har vært den største positive overraskelsen for mitt vedkommende. Jeg frydet meg gjennom spillet fra start til slutt med morsomme side-quests, ok dialog (selv om Samuel ikke var med), og for ikke å snakke om en revolusjon i forhold til bilkjøringen, og robbet fra alle irriterende SIMS-elementer GTA:SA var belemret med. GTA IV plukket med seg en del av dette på veien, og som et ledd av lanseringen til Saints Row 2 (som man gleder seg veldig til) ble jeg tipset om denne videoen



hihi

Når det er sagt så skal jo jeg faktisk spille meg gjennom begge spill før eller siden, og før eller siden kommer det dårlig vær så jeg har en godkjent unnskyldning til å begynne med GTA IV nå som eksamen er slutt. Og jeg likte faktisk å se på TV ingame. Republican Space Fighters (elns) er moro moro!

Ingen kommentarer: