onsdag 31. desember 2008

2009 - Ting jeg må få fikset

2008 er nesten over. Jeg har fått gjort en del nye og frekke ting, bla.
[ x ] Flytte til en annen by. Klare seg uten mor og far en liten busstur unna.
[ x ] Vært fadderbarn (for andre gang)
[ x ] Tatt trikken
[ x ] Lært meg å lage kaffe latte (!)
[ x ] Klart meg uten TV i heimen i et halvt år
[ x ] Prøvd meg i en ny jobb, etter å ha gjort det samme i 5 år
[ x ] Lese i Varian-boken. Det tok halvannet år før jeg fant motivasjonen, men den kom til slutt

Nå står 2009 for døren, og man har jo faktisk noen planer for det nye året også
[ ] Fullføre 10 km løp (som jeg åpenbart er påmeldt)
[ ] Kjøpe meg en TV. Nok er nok.
[ ] Flytte over xboxen
[ ] Lære meg å stå på ski
[ ] Nyte siste sommerferie som student (forhåpentligvis)
[ ] Klare 20/20 i BT-quizen
Og en hel del som legges til listen fortløpende ;)

Jeg har bare en ting å si til 2009:

Ingen kommentarer: